duminică, 7 decembrie 2014

BRADUL PUTNA castiga in prelungiri: 2-1 cu RECOLTA FANTANELE !

Astazi s-a disputat ultimul meci al turului. Am primit vizita echipei din Fantanele, o trupa extrem de incomoda, cu un joc bazat pe viteza. Ne-am trezit condusi din minutul 10 dupa o greseala in centrul apararii si intreaga partida s-a transformat intr-o cursa contra cronometru de revenire pe tabela. Am reusit egalarea in minutul 58 prin Turliuc si dupa un lung asediu in careul oaspetilor, am reusit sa castigam in prelungirile meciului cu un gol semnat de Tugui Iliuta.
Felicitari baieti pentru ca ati crezut pana in ultima clipa in victorie! Multumim publicului pentru sustinere!
In urma acestui rezultat, am reusit sa trecem pe locul 1 in clasament, cu mentiunea ca peste o saptamana va mai avea loc un meci  restant in liga a IV-a cu implicatii majore asupra podiumului: Progresul Fratautii Vechi - Silva Udesti.
BRADUL PUTNA: PRUTEAN, TUGUI, TURLIUC, TELEAGA, HUTANU, CIRCIU, JURAVLE, APETRI, DUMAN A., APOSTOL, TOMESCU. Au mai jucat: DUMAN, HINTAR. DELEGAT: PLADA TUDOR. Antrenor: CIPRIAN CRETAN.

REZULTATE ETAPA A XVII-A:
Avântul Volovăţ – Voinţa Stroieşti: 3-0
Bradul Putna – Recolta Fântânele: 2-1
Bucovina 2 Ciocăneşti – Silva Udeşti: 1-1
CS Gura Humorului – Ştiinţa Vicovu de Sus: 9-0
Moldova Drăguşeni – Zimbrul Siret: 2-1
Progresul Frătăuţii Vechi – Flacăra Vicovu de Jos: 6-0
Şomuz Fălticeni – Bucovina 2 Milişăuţi: 1-1
Şomuzul Preuteşti – Victoria Vatra Moldoviţei: 4-2
Viitorul Vereşti – Viitorul Liteni: 2-2

CLASAMENT:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu