duminică, 15 mai 2011

Avantul Volovat - Bradul Putna 2-1(2-0) - Fanionul orb si fluierul amar

        Astazi s-au naruit sperantele noastre pentru promovare. Deplasarea la Volovat a inceput cu o disputa legata de inregistrarea video a  meciului de catre noi. Am inaintat o cerere in acest sens si ni s-a comunicat ca nu avem voie sa filmam meciul. Chiar inainte de inceputul meciului ni s-a acordat acest drept dupa mai multe telefoane la un nivel mai inalt. Meciul incepe si la primul contraatac al gazdelor (min 12) se reuseste deschiderea scorului dintr-un off-side evident nesanctionat de tusiera de pe acea margine. Urmeaza o lupta surda la mijlocul terenului, o mana in gatul lui Gerogescu nesanctionata si inca un gol al gazdelor dupa o greseala de marcaj la un corner. La acest scor avem ocazia sa revenim in joc prin Puzdre dar mingea trimisa de acesta peste portar este scoasa chiar de pe linia portii de un fundas gazda.
             Dupa pauza, jucatorii nostrii iau initiativa si in minutul 58 Martinescu este oprit din actiune la semnalizarea unui off-side inexistent al aceleiasi tusiere care inchisese ochii la primul gol al gazdelor. Urmeaza faza meciului: Martinescu scapa singur cu portarul, salta mingea peste acesta si este lovit in plin. Arbitrul arata punctul cu var dar nu ii arata si cartonasul rosu care trebuia acordat regulamentar. Georgescu inscrie si reaprinde sperantele putnenilor. Galeria celor 30 de putneni domina fondul sonor, cei de la Volovat sunt in corzi  si incep sa curga cartonasele galbene si rosii ca pe banda rulanta. Martinescu si Levitchi iau cate doua galbene si implicit rosu in urma comentariilor facute la adresa arbitrajului. Ramasi in 9 continuam sa dominam jocul si sa ratam o mare ocazie prin Danila. Meciul se incheie cu gazdele tragand de timp in superioritate numerica.



Beneficiind de inregistrarea acestui meci am revazut meciul si pot sa afirm  ca greseala arbitrului de a nu elimina portarul la faza la care a acordat penalty si validarea unui gol dintr-o pozitie  de off-side au influentat decisiv meciul. Nu am facut cel mai bun meci, am jucat timorati in prima repriza dar pot sa spun ca am incercat sa dam totul pentru acest meci. Imi asum responsabilitatea acestui rezultat, imi felicit baietii pentru acest joc, multumesc celei mai frumoase galerii care ne-a insotit si le doresc celor de la Volovat multa bafta in liga a IV-a.
BRADUL PUTNA: ZUBAS, TURLIUC, BIRU, MITRIC, SIMOTA, PUZDRE, BURACIUC, GEORGESCU, BALICI,  LEVITCHI, MARTINESCU. Au mai jucat: ROMAN ION, CARCEA, DANILA. Gol: GEORGESCU - penalty.

Un comentariu:

  1. Un gust amar pe care l-am simtit si eu de prea multe ori... asta e, gazdele, amenintarile si banii fac mereu legea...

    RăspundețiȘtergere