duminică, 3 octombrie 2010

Bucovina Șerbăuți - Bradul Putna 0-1(0-0)





Bradul Putna a întâlnit astăzi în deplasare pe Bucovina Șerbăuți într-un meci important pentru viitorul formației putnene. Ștergând din amintire ultimele două deplasări în care nu am fost cu nimic inferiori gazdelor noastre din campionat dar am pierdut, am început meciul de astăzi încrezători în forța echipei și cu speranța întreruperii unui șir de înfrângeri amare în deplasare. În prima repriză am fost singura echipă care a contat pe teren și am fost aproape de a deschide scorul la ocaziile avute de Țugui, Buraciuc, Puzdre, Dănilă și Martinescu. Gazdele noastre s-au limitat la câteva contraatacuri care se puteau încheia totuși cu înscrierea unui gol dar Zubaș și-a făcut cu brio datoria în poartă. A doua repriză s-a desfășurat sub semnul echilibrului, apărătorii noștri centrali Țugui și Turliuc întrbuințându-se serios în câteva rânduri iar Buraciuc, Puzdre și Dănilă au pus la încercare portarul advers. Singurul gol al meciului a venit în minutul 88 și a fost opera lui Vasile Puzdre(foto) care a trimis mingea de la 18 m, din prima, cu stângul, în vinclul porții gazdelor.
Bradul Putna: Zubaș, Carcea, Turliuc, Țugui, Ursachi, Boștiog, Buraciuc, Ionesi, Puzdre, Martinescu, Dănilă. Au mai intrat Simota și Juravle. Antrenor: Ciprian Crețan. Delegat: Tudor Plamadă.
Multumim băieți pentru victoria de astăzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu