duminică, 10 octombrie 2010

Bradul Putna - Avântul Volovăț 1-2 (1-0)


Scriu cu inima amara de rezultatul nedrept înregistrat la sfârsitul meciului cu Volovățul. Nedrept pentru că am dominat întregul meci de la un capăt la altul, nedrept pentru că am pus presiune permanent pe poarta oaspetilor, nedrept pentru că ei au înscris două goluri pe care noi le-am făcut cadou în ultimele minute ale meciului, nedrept pentru că am făcut cel mai bun joc al nostru de la începutul sezonului, nedrept pentru că am fost sustinuti de niste suporteri patimasi intr-o tribuna nou nouta, nedrept pentru ca am ratat ocazii uriașe, nedrept pentru ca suntem poate prea buni cu arbitrii.
Prima repriză ne-am așezat în jumătatea adversă de tern și am forțat deschiderea scorului printr-un gol frumos semnat de căpitanul Țugui. Singura ocazie a oaspeților a fost un cap prins fără probleme de Zubaș. Repriza a doua a început în nota de dominare a noastră și am continuat să ratăm ocazie după ocazie, chiar să lovim de două ori bara.
Dar fotbalul se joacă pe goluri și nu pe ocazii. De două ori au intrat oaspeții în careu și ne-au turnat plumb în ghete. Prima dată la un contraatac sancționat de arbitru prea ușor cu un 11 m și apoi la o ieșire neinspirată a portarului nostru.

Bradul Putna: ZUBAȘ, ȚUGUI, TURLIUC, URSACHI, CARCEA, PUZDRE, IONESI, VICINSCHI, BURACIUC, SCHIPOR, MARTINECU. A MAI JUCAT DĂNILĂ. Antrenor : Ciprian Crețan. Delegat: Plămadă Tudor.

Capul sus băieți și felicitări pentru primele 80 de minute!

Astăzi am demonstrat că suntem o echipă adevărată și numai ghinionul ne-a privat de o victorie în fața liderului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu