marți, 12 octombrie 2010

Mesaj pentru băieții mei


Știu că încă aveți sufletele încărcate de amintirea ultimei înfrângeri nedrepte. Știu că nu vă vine să credeți nici acum cum se poate pierde un meci pe care îl controlezi de la un capăt la altul. Știu că nu ați putut dormi cum trebuie după o asemenea decepție. Știu că vreți să credeți că totul a fost doar un vis urât și așteptați să înceapă meciul cu Volovățul. Știu că acolo, în casele voastre, stând singuri, vă gândiți dacă mai are rost sa continuați. Și mai știu că unii dintre noi am scăpat câteva lacrimi de amar și frustrare. Dacă aceste cuvinte sunt adevărate, înseamnă că nu mințiți fotbalul ci îl trăiți, nu îl jucați ci îl respirați! Frumusețea jocului de fotbal este dată și de aceste stări care te rod în interior.

Băieții mei, am pierdut un meci dar am câștigat o ECHIPĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu